بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟
نوشته شده توسط : admin

 آموزشگاه زبان انگلیسی

این روزها متقاضیان زیادی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی به صورت خصوصی یا گروهی در آموزشگاه زبان انگلیسی مختلفی هستند. اما چالش اصلی این روزها انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی است. طبیعی است که اگر شما متقاضی شرکت در دوره های مختلف زبان انگلیسی هستید، احتمالا" در جست و جوی آموزشگاه زبان انگلیسی خواهید بود که علاوه بر کیفیت آموزشی بالا، معقول ترین هزینه را برای شما داشته باشد. تیم تحریریه مجله دیاکو در این عنوان از مقاله به دنبال معرفی شاخص ها و معیارهایی در این زمینه است. توصیه می کنیم اگر دغدغه انتخاب آموزشگاه زبان انگلیسی را دارید، این مطلب را دنبال کنید.اینکه یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب از نظر افراد مختلف چه ویژگی های دارد ، امری نسبی تلقی می شود. چراکه افراد، سلایق و نظرات متفاوتی دارند. مثلا" ممکن است فردی در یکی از آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت نام کند و از امکانات و شرایط موجود راضی بوده باشد و نتیجه خوبی را هم گرفته باشد. اما بعد از معرفی به فردی دیگر، چنین تجربه ای برای شخص جدید ایجاد نشود و به فردی ناراضی تبدیل شود. چراکه آموزشگاه زبان انگلیسی مورد نظر خواسته ها و انتظارات او را برآورده نکرده است. شهر تهران با وجود امکانات و شرایط مختلف، با طیف وسیعی از موسسات و آموزشگاه زبان انگلیسی مواجه است که هر یک خود را به عنوان بهترین، معرفی می کند. اما در این بین، آن آموزشگاه زبان انگلیسی برنده است که بتواند نظر افراد با سلایق مختلف را به خود جلب کند و بتواند متناسب با نیاز و انتظارات آنها به ارائه خدمات آموزشی بپردازد. اما چه آموزشگاه زبان انگلیسی می توانند چنین خدماتی ارائه دهند؟ به طور قطع می توان گفت برای رسیدن به چنین سطحی، یک آموزشگاه زبان انگلیسی می بایست چندین سال بر روی توسعه کیفیت خدمات آموزشی خود کار کرده باشد و پس از بارها آزمون و خطا و بهره گیری از مشاوره های تخصصی و فنی در این زمینه به سطحی قابل قبول و با ثبات در ارائه خدمات آموزشی رسیده باشد. البته نمی توان از کادر آموزشی و مدرسین مجرب و حرفه ای آموزشگاه زبان انگلیسی نیز چشم پوشی کرد.

آموزش تخصصی جنبه های مختلف یک زبان انگلیسی

یکی از ویژگی های آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر ، کار تخصصی بر روی جنبه های مختلف یک زبان است. همان طور که می دانید یک زبان انگلیسی به خودیِ خود دارای جنبه ها و ابعاد متفاوتی است که هر کدام می تواند به عنوان پروژه و دوره ای مجزا تلقی شود. بنابراین، پوشش هر بخش به شکلی کامل و جامع کار ساده ای نخواهد بود. اما یک آموزشگاه زبان انگلیسیتخصصی همواره سعی می کند تا همه ابعاد و بخش های زبانی را به بهترین وجه پوشش دهد. به عنوان مثال برگزاری دوره‌هایی آموزشی مانند آیلتس، PTE، تافل، CELPIP، مکالمه تجاری، دوره تربیت مدرس، دوره خبر ، دوره بحث آزاد و نمایش و موارد دیگر بسیاری می تواند نمونه های مناسبی باشد. بد نیست بدانید آکادمی زبان دیاکو با ۱۵ سال سابقه در زمینه آموزش زبان انگلیسی علاوه بر دوره های ذکر شده، طیف وسیع و متنوعی از دوره ها را در برنامه آموزشی خود جای داده است.نکته قابل توجه دیگر این است که یک آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر و تخصصی این توانایی را داشته باشد تا برای تمامی سنین، دوره های مناسبی را در نظر بگیرد. به عنوان مثال آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو علاوه بر دوره های بزرگسال که خود شامل طیف وسیعی از دوره ها می باشد، دوره هایی برای سنین کودک و نوجوان نیز در نظر دارد.

استفاده از کادر مجرب مدرسین در آموزشگاه زبان انگلیسی

بعضی از آموزشگاه زبان انگلیسی تنها به دنبال مدرسینی هستند تا با هزینه ای کم به تدریس در موسسه بپردازند. در این میان شاید تنها چیزی که کمتر برای آنها اهمیت دارد، میزان دانش مدرسین در زبان انگلیسی است. اما آموزشگاه زبان انگلیسی که به طور تخصصی بر روی زبان انگلیسی کار می کنند، شرایط و الزامات استاندارد و خاصی را برای ورود مدرسین به مجموعه خود در نظر می گیرند. به این ترتیب ورود به این گونه آموزشگاه زبان انگلیسی کار راحتی نخواهد بود. خوشبختانه آموزشگاه زبان انگلیسی در این زمینه نیز جزو برترین ها قرار دارد. چنانچه می خواهید به عنوان مدرس در آکادمی زبان دیاکو مشغول شوید، می بایست حتما یکی از مدارک بین المللی تربیت مدرس مثل TKT ، TESOL، CELTA و یاDELTA را دارا باشید. البته در صورتی که در دوره های تربیت مدرس شرکت نکره اید، می توانید در آکادمی زبان دیاکو شرکت کرده و دروه رسمی تربیت مدرس را در این مرکز سپری کنید. در صورت کسب نمره ای قابل قبول و رضایت آموزشگاه زبان انگلیسی ، می توانید به عنوان مدرس در این مرکز مشغول بکار شوید.

استفاده از منابع آموزشی به روز و کاربردی در آموزشگاه زبان انگلیسی

اگر جست و جویی در اینترنت داشته باشید با سیل عظیمی از منابع آموزشی زبان انگلیسی مواجه می شوید. این منابع سالانه به روز شده و ویرایش های جدیدی از آنها روانه بازار می شود اما واقعا" کدام منبع مناسب آموزش زبان انگلیسی است؟ حقیقت این است که نمی توان پاسخ قطعی به این پرسش داد. اما آن چیزی که واضح و روشن است این است که منبع انتخابی می بایست حتما" متناسب با سطح متقاضی باشد، چراکه منابع ساده زبان انگلیسی منجر به خستگی و دلزدگی زبان آموز شده و تغییری در میزان دانش و مهارت او ایجاد نمی شود. از طرف دیگر چنانچه منبعی دشوار و سخت به عنوان رفرنس آموزشی در نظر گرفته شود، شاهد سرخوردگی و بازدهی پایین زبان آموز خواهید بود. باید توجه داشت که منبع انتخابی علاوه بر تناسب با سطح مورد نظر، صرفا" جهت آموزش به غیر انگلیسی زبانان ( افراد خارجی) طراحی شده باشد.با این اوصاف یکی دیگر از ویژگی های یک آموزشگاه زبان انگلیسی، استفاده از منابع آموزشی مناسب است. آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو با همفکری کادر اموزشی  همواره سعی دارد تا منابعی به روز، کاربردی و مناسب هر سطح را برای زبان اموزان در نظر گیرد. به عنوان مثال منابعی مثل Family & Friends ، First Friends ،Project و Solutions برای کودکان و نوجوانان، Speak Out برای مکالمه ، مجموعه کتب آیلتس از انتشارات Collins برای متقاضیان ایلتس و مجموعه کتاب های PTE انتشارات پیرسون نمونه هایی از منابعی به روز و کابردی هستند که در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو تدریس می شوند.

آموزش زبان انگلیسی به روشی مدرن

 از دیگر شاخصه های یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب و مناسب، امکانات و سیستم های به روز و مدرن می باشد. ما در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو Diako.ir همواره سعی می کنیم تا با توجه به نیاز زبان اموزان، امکاناتی را برای انها فراهم کنیم. در این بین افرادی هستند که به دلیل بُعد مسافت و یا مشغله های زیاد زندگی، امکان حضور در کلاس را ندارند و ترجیح می دهند در دوره های مجازی شرکت کنند. این دوره به متقاضیان این امکان را می دهد تا طبق زمان بندی شخصی خود به صورت آنلاین از تدریس مدرسین زبان انگلیسی دیاکو بهره مند شوند.اما قضیه به همین جا ختم نمی شود. همان طور که می دانید آزمون PTE یک آزمون رایانه محور است که برگزاری دوره آن نیازمند امکانات و لابراتوارهای مجهز می باشد. بدیهی است با وجود چنین امکاناتی شما به راحتی در محیط واقعی آزمون قرار خواهید گرفت. آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو در واحد VIP خود این امکان را برای شما فراهم کرده است. برای اگاهی بیشتر درباره دوره امادگی آزمون PTE به صفحه دوره های آموزشی دیاکو مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: آموزشگاه زبان انگلیسی+ آموزش زبان انگلیسی+زبان انگلیسی+ آموزش زبان+زبان انگلیسی+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: